tisdag 25 augusti 2009

Bakning

Jag tycker om att ordna grejer, idag har jag ordnat en fika kväll för mina gamla klasskompisar från gymnasiet, ska bli himla kul att träffa dem =) Spännande att se vilka som kommer för det vet jag inte riktigt :P
Så just nu är jag i alla fall i full gång med att baka lite kakor in för kvällen..

Men jag har även hunnit med att ordna en lunch för mina nuvarande klasskamrater, fast vi är ju inte så många som bor i Sundsvall och så lagade vi maten tillsammans, hemma gjord pizza, så det var inte så avancerat ;) ! Men nog så trevligt att träffas igen!

Igår var mitt första dans pass på Dance World (http://www.danceworldsundsvall.se/ ) jäklar vad kul det var, dansade där för något år sedan och nu var jag sugen på lite hipp hopp igen =) Så nu är det dags att träna in det rätta gunget efter allt "line dancande".

Tänkte jag skulle bjuda på en favorit sen jag var liten. Då åt man med hela kroppen!

Svartvinbärsdessert
Ca 2 personer

2½ dl svarta vinbär
2½ dl mjölk
ca 2 msk socker

Mixa allt och häll upp på glas. Tips! om man fryser bären får man en god och svalkande "drink"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar