tisdag 11 augusti 2009

Ut i blåbärsskogen

Idag har jag äntligen lyckats få lite tid till att be ge mig ut i skogen och plocka lite blåbär, jag hade även turen att hitta världens hallon ställe, mums =)

Så det var bara raka vägen hem och baka ihop en smulpaj med hallon och blåbär, och eftersom jag sedan hade turen att få mina vänner att hjälpa mig och bära in en soffa i lägenheten, passade det bra att bjuda på den som tack för hjälpen! ;)

Imorgon ska jag ta tag i min uppfinning till "katt-träd" eller vad man nu ska kalla det, eller egentligen var det ju mammas idé från början.. så jag utför och utvecklar den! Jag har världens busigaste katt, jag lovar! så det kan nog bli bra det här hoppas jag!

Här är början på den.. och som ni ser är hon redan med och funderar med mig om hur det ska gå.. fortsättning följer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar