lördag 8 augusti 2009

Inte riktigt min dag

Ibland har man lite otur, en sådan dag har jag haft idag.. började med att jag nästan för sov mig (hann i tid!), men bara en sån sak gör ju att hela dagen blir förstörd, väl på jobbet råkar jag hälla varmt kaffe över handen! mer behöver jag inte säga om vad jag lyckats med idag...

Men jag fick i alla fall en trevlig avslutning på dagen med en liten "tjejträff" hos Elin och lite tårta då hon fyller år idag :)
Som avlutning på denna varma kväll tänkte jag bjuda på bilder från min balkong ;)


Tyvärr hade jag inte någon riktig "före bild" på balkongen, här har jag hunnit lägga ut golvet. Men om ni tänker er ett betonggolv, med en massa skrot och gamla ölburkar så var det ungefär som det såg ut..

Efter min framfart så ser den ut så här nu :)

Välkommen på fika på min balkong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar